marți, 11 august 2009

Trenul din Franta.....

Nu vreau sa ma vait cu toate ca am un chef nebun.... si nici nu pot sa il concurez pe Buli (il las si pe el sa fie campion la ceva :) ). Nu astept niciun tren din Franta si nici acolo nu-mi doresc sa plec dar...imi doresc sa vina vacanta. O astept de la inceputul verii si o primesc oricum si pe bicicleta si cu rolele, numai sa vina odata. Insa, sunt optimista, greul a trecut, am rezolvat si multe din lucrurile pe care mi le propusesem si pana la plecarea mult asteptata nu mai sunt decat 3 saptamani. Maine, poimaine o sa ma trezesc facand bagaje, care o sa fie muuuulte sigur, alergand de la coafor la supermarket pentru ultimele cumparaturi. Si tot maine, poimaine, o sa ma trezesc si intoarsa din vacanta, bronzata, bronzata, satula de distractie, mai obosita decat cand am plecat insa foarte relaxata.
Anul acesta ne-am unit fortele, ne-am mobilizat fiecare cum a putut si cu toate ca am intampinat si niste piedici, sper ca pe 3 septembrie sa ne imbarcam cu totii sanataosi cu destinatia Creta. Grupul e aproape complet si cat de cat organizat, mai trebuie sa facem mici retusuri de final. Am ales o statiune de tineri (sper cel putin asa sa fie), cu un nightlife activ, cu multe cluburi si distractie cat cuprinde: Hersonissos (si tot eu sper sa pot face aceasta descriere si la intoarcere). Am vazut cateva poze si peisajele sunt dragute, in plus o sa fie prima mea escapada pe o insula :). Oricum o sa ne informam putin inainte de plecare sa aflam care sunt cele mai de fite cluburi si cele mai frumoase locuri de vizitat.
Deocamdata ma visez pe un sezlong pe malul marii albastre, albastre, savurand un frappeut si citind o carte si ma trezesc insa cu tastaura in fata, pe scaun, la birou. M-am intaratat si cu niste filmulete de pe youtube cu petrecerile si cluburile de acolo. Dar ce vremuri ma asteapta......

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna!As dori si eu sa incep sc de soferi dar eu doresc si vreau sa fie instrustor femeie imi poate recomanda si mie careva ,care a-ti facut voi va rog din inima nu vreau sa fie instructor,va rog din inima ajutati-ma cu tot respectul mult succes va doresc din inima si mie la fel daca se poate va rog din inima sa ma ajutati sunt din Bucuresti sector 3

diana spunea...

Sunt Diana si am avut ca instructor pe Adam Ion, este din Ploiesti,un om calm,placut,un bun pedagog .Multe din cunostntele mele au facut scoala cu dansul si eu la recomandarea unui prieten am apelat la dansu.
Am fost super multumita.Sigur nu veti regreta.
Il puteti contacta la nr. de Telefon 0722340817