miercuri, 26 august 2009

Pe ultimele 200

O blonda ia cina împreuna cu sotul ei:
-Auzi iubitule, mi-a spus azi un coleg de serviciu un banc cu blonde. Am râs de era sa cad jos din pat!
Mai e putin, asa e, nu suntem chiar pe ultima 100 cu toate ca asa mi-ar placea sa cred. Azi dimineata mi-am facut un quizz, ce semn zodiacal ti se potriveste. Ideea e ca a iesit ceva, ceva in legatura cu actiunile in forta desfasurate in ultima perioada. Nu e deloc usor sa pleci in concediu, nu e usor sa te certi in engleza, mai ales ca nu am mai exersat de mult (nu cearta, ci limba engleza). Am intampinat mici greutati cu rezervarea biletelor de feribot, am dat peste o grecoaica fff draguta :), care sigur m-ar fi calcat in picioare, dar ce e de apreciat la ea e amabilitatea prefacuta cu care mi-a vorbit pana la conversatia finala (incepand cu please be kind to si terminand cu best regards).
Am rezolvat-o si p-asta pana la urma, si pe grecoaica si rezervatul biletelor. Mai e un hop, camera de hotel pentru Salonic, dar...suntem pe ultimele 200 cum am zis :).
Si rezultatul bineinteles, elementul care ma defineste e focul :)):
"Creativa si energetica pana la refuz – nu ca ai fi obisnuita cu refuzul din partea celor care orbiteaza in jurul tau, atrasi de flacara ta constanta. Cel mai in largul tau te simti cand esti in centrul atentiei, pentru ca ai ce spune si vrei sa impartasesti, sa polemizezi, sa iei cuvantul in plen, pe podium, oriunde ai fi.
Mereu se va gasi cineva dispus sa te asculte, sa-ti soarba cuvintele, caci magnetismul tau consta in calitatile de leader: expunerile nu te infricoseaza, cursurile de public speaking au fost inventate pentru altii! Poate ai fost catalogata “sugatoare de energie”, dar asta nu e un dezavantaj decat pentru cei care nu pot tine pasul cu entuziasmul tau debordant. Lumea are nevoie de cineva neobosit la carma, iar tu esti constienta ca daca ti se da destula apa la moara, esti capabila sa duci la bun sfarsit orice sarcina prin pura putere de convingere."
Deci nu va puneti cu mine, da? Doar eu spun cand sunt gata :)).
Si pe la Barcelona cum o fi cu shopping si Javieri? Ia mai treci acasa fata!

Niciun comentariu: