marți, 18 august 2009

M-am sarutat cu Dani Otil

Si credeti-ma ca saruta groaznic. Se facea ca eram intr-un mall aglomerat si eu eram cu iubitul meu Dani undeva la etaj inconjurata si de alti oameni care erau prietenii lui. Prietenele mele erau pe undeva pe jos si voiau sa plece nu stiu unde. Intre ele era si fosta cumnata a prietenei mele Lili care imi striga sa il las pe Dani Otil ca sunt prea buna pentru el :)). Doamne, ce ma distrez.
In timpul asta eu eram ocupata cu sarutatul, care asa cum am mai spus era groaznic. Pacat de pozitia aia.... din unica-mi fantezie erotica, neindeplinita inca. Fantezia nu-l include pe Dani Otil :)), am tinut sa precizez asta si nu pentru ca as avea ceva cu el, mi se pare un baiat dragut, dar nici nu am fantezii cu el. Cred ca nu m-a sarutat nimeni asa stangaci si penibil, nici in vis, nici in viata reala.
Ca asta asa cum e de inteles, se intampla in vis. Deci, Dani Otil saruta groaznic in vis, in viata reala, nu stiu, ar trebui sa o intrebam pe Mihaela.

Niciun comentariu: