sâmbătă, 18 aprilie 2009

La multi ani mai blogule!

Blogul asta a implinit un an, nu un anisor cum ar zice Buli :)), nu azi ci pe 4 aprilie si nu am scris nimic atunci. Sa-mi fie rusine, da asa e ar trebui sa imi fie. Nu mai stiu ce am facut atunci, au trecut cateva zile bune, dar nu-i nimic, bine ca mi-am amintit pana la urma. Acum la ceas aniversar as fi vrut sa reproduc o pagina dintr-unul din jurnalele mele de cand eram mica dar din pacate nu le am in posesie astazi pentru ca sunt la Bucuresti (jurnalele) iar eu sunt in deplasare la ai mei parinti. Maine e Pastele, ufff cum mai zboara timpul. Am asteptat Milano, a venit, a trecut, am asteptat Pastele, a venit, o sa treaca, asteptam 1 mai si mica excursie la Brasov, o sa vina si asta si o sa treaca. Nu scriu si nu ma gandesc cu regret la asta, e doar o simpla constatare.
Ce imi zburda degetele pe tastatura, are frate-miu la calculator o tastatura super, se apasa tastele asa de usor, am impresia ca as canta la pian. Do mi sol fa mi, do mi sol fa mi, doar asta stiu si nu stiu de ce mi se pare ca am mai scris asta, s-ar putea sa fie doar o impresie.
Urari poate am sa fac maine, dar hai sa pun aici de azi un Paste fericit pentru toata lumea, sanatate pentru toti si pace in suflet :).
Ma duc sa fac un tiramisu, e o premiera, sper sa imi iasa. Ii fac o poza daca arata bine.
Pupici multi blogule.

Niciun comentariu: