luni, 6 aprilie 2009

Eclipsa si Stephenie Meyer si eu

E tarziu, mult prea tarziu. Stiu. Si ar trebui sa dorm. Si asta stiu. Dar am redeschis calculatorul pentru a-mi scrie gandurile. Nebunie curata, stiu. M-a tampit de tot blogul asta dar sunt sigura ca as uita gandurile care imi trec acum prin cap si nu vreau. De aceea m-am hotarat sa scriu ca sa am de unde sa mi le amintesc. Poate o sa rad peste cateva zile sau poate chiar maine asa cum fac cand imi recitesc jurnalele din adolescenta :).
E vorba de cartile astea sub efectul carora am trait in ultimul timp si care m-au acaparat in asa fel incat ma fac sa ma culc foarte tarziu si sa fiu terminata de obosita. Dar merita tot efortul, talentata rau scriitoarea asta. Asta e parerea mea bineinteles. Doar ce am terminat a treia carte si ultima tradusa inca la noi. Si cum trairile sunt intense o sa astept sa fie tradusa si a patra, nu o sa ii stric farmecul sa o citesc in engleza. Cred ca mi-ar da si cateva dureri de cap. Dupa cum spuneam acum cateva minute bune deja am terminat-o pe a treia si declar cu inima deschisa ca Luna noua ramane preferata mea de pana acum. Am fost putin dezamagita, nu cred ca e cuvantul potrivit si iar sunt subiectiva bineinteles. Nu pot sa concep ca dragostea perfecta iti mai lasa loc in inima si pentru altcineva si aici nu ma refer la dragostea parinteasca sau dragostea fata de un prieten. Ei bine Bella mea imi vine sa zic dar nu pot ca o am deja pe Becky si ar batea prea mult la ochi nebunia mea :))), iubeste doi baieti, poate nu cu aceeasi intensitate dar cu acelasi fel de dragoste. Diferenta e ca pe unul il iubeste mai mult si nu poate sa traiasca fara el, adica pe Edward. Rad in timp ce scriu. Nu-mi vine sa cred ce problema am eu la ora asta cand sunt moarta si de somn pe deasupra.
Pot sa ma consolez totusi cu ideea ca e doar o carte si sa raman la convingerea mea ca un suflet nu are nevoie de doua suflete pereche si ca e norocos sa gaseasca doar unul. Si daca lucrul asta se intampla atunci nu cred ca mai ramane loc si pentru altceva. Mami sa stai linistita, ca nu la dragostea asta ma refer, cei dragi mie o sa aiba mereu locul lor.
Off cartile astea, o sa ma ridic cu pretentii acum (nu ca si asa nu erau destule) sa imi compuna si mie cineva un cantec de leagan cu care sa ma adoarma.
Dar oricum nimic nu e batut in cuie, asa ca ...niciodata sa nu spui niciodata.......

8 comentarii:

Princess spunea...

Offf...si eu am ramas muta cand am descoperit ca dragostea se imparte la doi...si nici eu nu cred ca poti iubi cu aceeasi intensitate si in aceeasi masura doua persoane. Poti sa crezi ca iubesti, poti sa apreciezi, dar nu poti sa iubesti...si eu abia astept a patra carte...sora mea Sarah si colegele ei sunt cu ochii pe standurile de carti...asa ca pana atunci ascultam "lullaby-ul" Bellei si ne gandim ce frumos ar fi sa avem si noi " lullaby-ul" nostru...

Diana spunea...

Inseamna ca nu sunt singura idealista in viata :)

Princess spunea...

Si ce e rau in a fi idealist? In afara de singuratate...care e din ce in ce mai urata?

Diana spunea...

Decat o suferinta in doi mai bine o singuratate linistita :).

Dreams will take me so far away spunea...

Cand vei citi "Zori de zi" vei afla ce se va intampla cu Bella si Jacob, ea il iubeste doar ca pe un prieten, nu ca pe un iubit. Iar Jacob va realiza ca are aceleasi sentimente pentru ea, o iubeste ca si cum ar fi din familia lui :P Altcineva este sufletul lui pereche.
Si eu am fost foarte incantata de aceste carti, am fost o perioada chiar obsedata, le-am citit de 2 ori pe fiecare, chiar si pe cea in engleza, iar acum citesc doar paragrafele care imi plac.

Dreams will take me so far away spunea...

aaa..sa stii k pe net a aparut in limba romana "Zori de Zi" ...
www.stiritwilight.blogspot.com

Diana spunea...

M-ai mai linistit putin. Abia astept sa citesc Zori de zi, de fapt am citit deja cateva pagini. Si merci de informatie, a printat-o o prietena de-a mea de pe site.

Anonim spunea...

vreau si eu eclipsa in romana va rog din suflet .. e singura pe care n-o gasesc pe nicaieri :(
[manga_sexy@yahoo.com]