miercuri, 18 martie 2009

Votati-l pe Tudor!!!!! E cel mai tare prichindel


L-am inscris pe piticut la un concurs. Off, a fost o adevarata aventura. Initial am aflat despre acest concurs prin intermediul site-ului de comunicate de presa administrat de firma la care lucrez. Una din colegele mele m-a anuntat ca cei dela prichindelulmeu.ro au publicat un comunicat la noi pe site unde se vorbea de concursul asta start de star. I-am trimis un mail prietenei mele Ralu sa o anunt ca prichindelul nostru poate deveni un mare star, nu ca nu ar fi deja. S-a chinuit saraca pana nu a mai putut sa isi faca un cont pe site si sa il inscrie la concurs dar nu a reusit. Mi-a scris intr-un final mie sa ma anunte ca nu reuseste cu toate eforturile pe care le-a depus. Eu, mai cunoscatoare in ale site-urilor si in ale internetului, am facut cateva teste, i-am creat un cont nou si gata, totul parea mult mai simplu. L-a validat ea ca era facut pe adresa ei de mail si de aici a inceput adevarata distractie.
Contul validat, site-ul studiat, regulamentul de concurs citit, ceva lipsea totusi: nu puteam sa adaugam nicio galerie de imagini pe site. Am petrecut intr-o seara mai mult de 3 ore, studiind site-ul si gandindu-ma ca imi scapa mie ceva. Epuizata, mi-am facut un nou cont, pentru ca nu il puteam folosi pe cel de pe site si pentru forum si am postat acolo un mesaj cerand disperata ajutorul. O doamna foarte draguta a incercat sa ma ajute si pana la urma s-a intamplat un miracol: a aparut butonul de adaugat galerie de imagini. A fost o mare bucurie, inca mai sunt urme si azi :). I-am multumit politicoasa si i-am spus ca de la crearea contului si pana acum butonul nu a fost de gasit. Dar totul e bine cand se termina cu bine, nu-i asa?
Sa nu mai mentionez ca am descoperit, cu aceasta ocazie si alte site-uri. Am prevenit-o pe Ralu ca am umplut netul de poze cu Tudor pentru ca a trebuit sa redimensionez pozele si sa imi fac un cont pentru asta pe alt site.
Si acum piticutul nostru, care e de departe cel mai frumos prichindel apare in concurs cu poza mea preferata pe care o sa o pun si aici. Am mobilizat pe toata lumea sa isi faca un cont pe site ca sa il poata vota. Concursul e pe baza de voturi si nu pot vota decat utilizatorii inscrisi. Asta e, trebuie sa acceptam conditiile, nu avem ce face. Strategia de promovare am inceput-o, prietenii sunt alaturi de mine, statusul meu de la mess ramane neschimbat. Si daca nu castigam luna asta, ca ne-am inscris cam tarziu asta e adevarul, ne mobilizam si luna viitoare. Nu ne lasam batuti deloc. Si asa cred ca i-am terorizat pe cei cu site-ul ca le-am trimis si un mail sa cer informatii suplimentare; am vazut ca mi-au si raspuns (citesc dupa ce termin de scris).
Si Betty, acum trimit poza si nu uita ca mi-ai promis un post, da?
Multumim tuturor pentru sustinere si stati linistiti ca va aduc eu aminte sa votati aici: Tudor Alexandru Filip

2 comentarii:

Anonim spunea...

Diana draga, dupa cum vei observa am postat deja. Iar poza este cea mai reusita poza a lui. E de departe un star...cred ca o sa ii facem o steluta la domul de la Milano ce zici?

Diana spunea...

Multumim Betty, am vazut. Il facem star international :). Si daca nu castigam concursul luna asta, nu ne lasam batuti :)