joi, 5 martie 2009

Mircea Badea

Ce urmeaza nu este o declaratie de dragoste.
Initial nu-mi placea deloc, prea misogin pentru gusturile mele si prea fixist in opiniile sale despre anumite subiecte (si cum politica ma oripileaza, intelegeti de ce). Dar asta s-a intamplat cu multi barbati din viata mea pe care ulterior i-am placut. As mai spune doua vorbe despre asta dar nu vreau sa deviez de la subiect.
Auzeam obsesiv Mircea Badea in fiecare zi pentru ca se pare ca, pentru o anumita persoana care era fanul lui si care il urmarea seara de seara, eu eram mai importanta, aveam un rating mai mare (renunta de fiecare data la emisiunea lui pentru mine). Si atunci am luat decizia sa ii mai acord o sansa si cate o ora din timpul meu in cateva seri. Asa a inceput totul. De la un zambet inocent am ajuns sa rad in hohote si sa trimit si prietenelor mesaje la ore intarziate din noapte sa dea repede pe antena 3 sa il vada. O fi el misogin dar cata dreptate are.
Spunea intr-o seara ca a primit un mesaj de la un "fan" in care acesta ii spunea ca adoarme cu emisiunea lui. Nu stia daca sa o ia ca pe un compliment sau nu. Da, era un compliment. Si mie mi se intampla asta destul de des, exceptand serile in care cad franta imporiva vointei mele inainte de 11.
Si acum, in prezent ma intreb: cum sa nu-ti placa Mircea Badea?
http://www.mircea-badea.ro/blog/pusca-si-cureaua-lata/

PS.: cu toate ca declara ca nu intelege moda, a avut intr-o seara o camasa cacao cu lapte pe care am dat-o exemplu in sfaturile mele vestimentare :)

Niciun comentariu: