joi, 19 martie 2009

Pentru Becky, cu dragoste


OK. Nu intra in panica. Nu intra in panica!

Asta a fost doar pentru cunoscatori. Si pentru necunoscatori, asa incep aproape toate aventurile prietenei mele Becky. Nu puteam sa ma culc inainte sa fac asta si cu toate ca este prea tarziu si sunt destul de obosita, efectul nu ar mai fi fost acelasi maine si bineinteles nici inspiratia.

Am vazut filmul. Am avut putine emotii pentru ca aseara am vazut ecranizarea cartii Amurg, despre care am scris ca mi-a placut foarte tare si chiar asa a fost. Filmul a fost slabut in comparatie cu cartea, de fapt nici nu le pot compara, asta e adevarul...

Dar sa revenim la Becky. Filmul a fost foarte dragut, o adaptare, dar de data asta una reusita. Au fost momente cand am ras cu lacrimi, cum o faceam si de una singura acasa (dar cu Becky in minte), insa diferenta a fost ca acum radeau cu mine si toti oamenii din sala. Chiar daca a fost un film de fete, pun pariu ca toti baietii din sala s-au distrat la fel de mult ca noi (am avut eu niste exemplare langa mine care mi-au confirmat-o). Au fost alte momente, de fapt nu altele ci aproape toate, cand am admirat tinutele, gentile, rochiile, pantofii, cizmele si sandalele si......manusile multe, frumoase si de toate culorile (sigur o sa visez frumos la noapte). Inca am in minte corsetul ala dragut si tocurile inalte si ametitoare.

Nu inghet carduri si nici nu am 12, nici datorii de zeci de mii de euro dar un lucru e sigur: I LOVE SHOPPING: Milano, pregateste-te ca vin :)

Si pentru ca atunci cand vorbesc de haine, vorbesc doar cu dragoste si despre dragoste, Luke cel chipes (ce cuvant:)) a aparut si in film (sincer puteau sa gaseasca un actor mai dragut, nu ca asta nu ar fi fost, dar citind cartea intai mi l-am imaginat altfel), iar povestea a avut un happy end. Si ca totul sa fie complet, nu a lipsit nici Alicia, scorpia cu picioare lungi, nici Suze, prietena cea mai buna, nici rochia oribila de domnisoara de onoare de la nunta ei. A fost dragut si amuzant, ce sa mai. Am auzit chiar si aplauze in seara asta.

Si pentru ca as fi putin ipocrita sa inchei dedicand asta tuturor fetelor care stiu ce inseamna o esarfa de matase Denny and George, inchei sfatuindu-le pe toate fetele care adora manusile, chiar si in plina vara :) sa vada filmul si sa citeasca si cartile.

Pe curand Becky!
A ta pentru totdeauna, Diana.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Offfff...ce manusi....e clar ca de la Milano unele achizitii vor fi manusi da? Ne-am inteles?

Diana spunea...

Da....asa ma gandeam si eu. Sa le vezi pe alea din film :)