vineri, 17 iulie 2009

P-astia cine i-o mai fi inventat?

Cred ca trebuie sa o rog pe Simo sa-l intrebe pe Garofel daca am scris corect titlul:).
Urasc insectele: gandacii, gandaceii, fluturii aia urati (brr, mi se face pielea de gaina), mustele (cah, ce scarboase sunt) si nu in ultimul rand TANTARII. Mi se par draguti fluturii aia colorati sau dragute, buburuzele dar numai in forma de brosa, cercei si alte accesorii (glumesc, pe astea le-as suporta si in forma lor, numai ca de la distanta). Cand eram mica era si mai grav, nu suportam niciun fel de insecta, iar reactiile erau dintre cele mai placute ( nu ca acum ar fi mare diferenta). Daca, din nefericire, vreo insecta avea amabilitatea sa se aseze pe mine, sa te tii frate, tipetele mi se auzeau de la kilometrii buni. Ideea e ca nu faceam nimic, adica nu intreprindeam nicio actiune de inlaturare a ei ci tipam si plangeam pana cand cineva panicat venea sa vada de ce tip ca din gura de sarpe. Si acum am niste reactii dragute, dat din maini, agitatie, depinde de locul faptei.
Mai pricep si eu una, alta. Spre exemplu, am inteles, cainele este cel mai bun prieten al omului, da, ok, sunt de acord (si de caini ce frica imi e...) dar TANTARII astia, cine i-a inventat? Nu le inteleg rostul existentei. Streseaza oamenii, ii ciupesc, bazaie, transmit boli, sunt niste idioti si niste cretini, tampitii tampitilor. (si astea nu fac parte din ciclul alint). In dimineata asta, picioarele mele au pojar, tot in dimineata asta, dar mult mai devreme, undeva pe la 4, cand inca nu se luminase de ziua, eu ma distram copios, palmuindu-ma singura din cand in cand in ritmul unei bazaieli. Sa fi fost 2, nuuuuu, sa fi fost 3, nuuuu, sa fi fost o ceata, posibil, sa fi fost 2-3 care faceau cat o ceata, daaaa. Vreo 2 am palmuit sigur, dar nu stiu de ce nu au dus si ei vestea mai departe ca e una crizata care are chef de palmuit si ca ar fi bine sa nu o mai deranjeze. Ce insomnii, deja sport curat. Dar in seara asta, ce le-am pregatit, atmosfera nu asa, pastilute gratis, ritm lent si ameteala cat cuprinde. Pana una, alta, pojarul ramane si cearcanele la fel.
Daca voi ma vreti, eu nu va vreau.

Niciun comentariu: