marți, 21 iulie 2009

Ce inseamna sa ai un tupeu fantastic

Ar trebui sa scriu despre altceva dar sper sa am dispozitia necesara in week-end asa in pauzele de chestionare. Acum sunt marcata de altceva, altceva-ul asta nu e ceva nou dar totusi... dupa ultima intamplare de aseara, daca pot sa-i spun asa, nu ma mai pot abtine si asta cu abtinutul e ceva mai greu pentru mine.
Sunt obisnuita sa ignor fluieraturile admirative ale muncitorilor din constructii sau din spalatoriile auto (nu am cum sa nu-mi aduc aminte o scena din Bridget Jones cand scriu despre asta) cat si claxoanele, la fel de admirative ale tinerilor sau nu, care se gandesc sa iti atraga atentia (ca sa nu spun altfel) pe strada. Ignoranta asta m-a facut sa nu-l bag in seama pe un prieten de-al meu blocat in trafic si care ma claxona de zor saracul(pana nu m-a strigat pe nume nu m-am intors). Modalitatile de a atrage atentia fetelor sunt nenumarate, nu are rost sa le enumar eu aici dar parca in ultimele zile am avut parte de asta din plin. Saptamana trecuta, in drumul catre stomatoloaga mea preferata, doi tineri ma transformasera intr-o pisica pe nume Georgiana ca m-au pasait de imi venea sa le spun eu mars nu mai zic unde :). Dupa, un domn trecut de prima tinerete s-a gandit ca i-ar sta si lui bine la bratul unei tinere domnisoare blonde (macar formula de adresare a fost mai politicoasa). Din pacate sau din fericire, raspunsul meu cred ca i-a cam taiat pofta si nu cred ca a apreciat sfatul meu de a isi gasi preocupari sau iubite adaptate varstei (da, da, dragostea nu are varsta, dar nici bunul simt nu are).
Ieri, tot in drumul meu, tot spre stomatoloaga mea simpatica (si nu drumul e de vina ca altfel nu mai ma intalneam si cu Irina Marinescu la vecinul care repara biciclete), un tanar intr-o masina rosie de fite, pe jumatate iesit pe geam imi facea cu unul din ochii incadrati intr-un cap de porc, impresionat probabil de tinuta mea super, creata cu o zi inainte la Mini prix.
Si aseara, ca sa fie totul complet, tot un tanar (eee, macar a mai scazut varsta) adolescent (parea la pubertate) mi-a soptit suav si grabit, nu de alta dar ca sa termine repede ce avea de zis: "ce bine arati, ai prieten?". Si asa de incheiere tocmai am aflat de la un prieten de-al meu ca am fundul migdala si asta nu e o concluzie asa oarecare, ci a fost trasa in urma unor studii si analize care au vazut lumina zilei intr-un ziar de prestigiu.
O fi atitudinea mea de vina? Ca in general nu prea iti vine sa te bagi in seama cu mine, daca dau ochii peste cap o data nu iti mai doresti si a doua oara. Si de-a lungul timpului am aflat cum ma percep oamenii asa la prima vedere. Un prieten bun de-al meu imi spunea odata ca daca m-ar vedea intr-un club si-ar dori sa ma agate dar nu prea ar avea si curajul sa se bage in seama. Si am zis ok, asa da :).

Niciun comentariu: