joi, 26 februarie 2009

Un la multi ani misterios

Azi sarbatoresc ceva, dar nu pot spune ce. Ziua de 26 februarie imi aduce aminte de ceva si de cineva, o persoana care se mandrea ca nu am cum sa o uit niciodata oricat as incerca; astea sunt chiar vorbele lui, ca persoana este de gen masculin, nu stiu daca redate intocmai pentru ca a trecut ceva timp de atunci.
S-au succedat destul de multe evenimente in ultimul timp, unele neasteptate, altele nu. Mi-am adus aminte de inceputurile aventurilor prietenei mele Becky care se incuraja singura de fiecare data si care avea dreptate, totul se rezolva pana la urma. Nu mai imi petrec fiecare seara (sau aproape) cu ea, dar nu am uitat-o. O sa redau inceputurile fiecarei carti intr-un mesaj viitor. Ideea e sa fii optimist ca intotdeauna se poate si mai rau :) si sa fii constient ca rezolvarea este in aproape toate cazurile la tine pentru ca, oricata sustinere ai avea din partea celor din jurul tau, tu stii mai bine ce se intampla cu tine. Si in plus, e un lucru bine stiut, nu stii cu adevarat ce se intampla decat daca treci tu prin asa ceva.
Hai ca e prea dimineata pentru mine, cred ca se si vede din cuvintele insirate mai sus care se chinuie sa se aseze cat mai bine in propozitii si fraze.
Revin curand, cred cel putin.

Niciun comentariu: