sâmbătă, 14 februarie 2009

Ziua 13, rand 13, loc 13

La ora asta tarzie din noapte am avut o revelatie. Pe cuvantul meu sau mai bine pe renii mei verzi. Intr-o seara de13, am stat pe randul 13 si pe locul ghici care? Hai ca e prea evident: 13 bineinteles. Si unde mai pui ca nu am facut-o intentionat. De ce s-a intamplat oare asta? Exista 4 variante mari si late: A. am trisat, B.am fost norocoasa, C.sunt un geniu si D.asa a fost scris.
In primul rand nu imi e somn, ce sa fie de vina oare: frappe-ul delicios sau cola intarziata sau amandoua, la intrebarea astea am doar trei variante de raspuns.
In al doilea rand mi-e rau, fierea mea a luat-o la galop si colebilul dupa ea: oare din cauza migdalelor de ieri, semintelor de duminica, floricelelor din seara asta sau a tuturor celor mentionate, na ca la asta tot patru variante de raspuns am.
In al treilea rand sunt trista, sunt deprimata, sunt dezamagita si inca intr-un fel ca sa am tot patru variante, aaa si sunt nebuna, dar asta e mai veche. De ce oare? Pentru ca de 45 de minute este ziua indragostitilor sau Valentine's day (pana si asta are doua variante) iar eu ma prezint intr-o singura varianta mereu: singura si nefericita. Indragostita nu pot spune ca nu sunt, azi e o rochie, maine e o pereche de cercei, poimaine o geanta, raspoimaine o pereche de pantofi, la asta as putea sa am variante la infinit :)).
In al patrulea rand, am glumit cu in al treilea rand, ce naiba doar nu am innebunit: nu sunt nici trista, nici deprimata si nici dezamagita, nici singura si nici nefericita, nebuna totusi s-ar putea sa fiu dar in sensul bun. Ce distractie pe capul meu si unde mai pui ca m-am gandit putin sa gasesc si patru variante la in al treilea rand si de cat m-am strofocat uite nici nu mi-am dat seama ca de fapt gasisem cinci. E greu cu dragostea asta, am numai exemple in jurul meu. Si ziua asta a indragostitilor e o porcarie, atunci cand iubesti e o sarbatoare in fiecare zi in care esti cu persoana iubita. Ha-ha-ha-ha, tot de patru ori (am facut o fixatie pe numere si cifre in seara asta, de fapt in noaptea asta), astea nu sunt vorbele mele, eu sunt mai realista si inca astept sa-mi descopar latura romantica.
In al cincilea rand, sunt totusi o fire sensibila. :)) Aparentele sunt mereu inselatoare, cel putin in ceea ce ma priveste.
Si in al saselea si ultimul rand, raspunsul ramane D: unele lucruri se intampla ca asa a fost scris sa se intample. Altfel nu as fi stat intr-o seara de 13 pe randul 13 pe scaunul 13 intr-o sala de cinema la un film simpatic cu un mesaj scurt, simplu si adevarat: prietenia invinge mereu.
Totusi sa mai fie si in al saptelea rand: te pup Becky ca la prietenele mele reale m-am gandit la in al saselea rand.
Si daca cineva se intreaba daca am luat-o razna in noaptea asta, raspunsul ramane tot D.
Noapte buna copii!

Niciun comentariu: