vineri, 6 februarie 2009

Viata in roz intr-o rochie simpatica maxim

Sunt vesela azi. Afara e cald, cred ca este si asta un motiv, parca e primavara. Am avut emotii putin de dimineata pentru ca am plecat imbracata cu o geaca subtire de piele dar vremea tine cu mine. In plus rochita mea foarte frumoasa nu mergea cu alta geaca. Nu e aia de care m-am indragostit la prima vedere, dar e la fel de frumoasa si cand am probat-o mi-am dat seama ca e a mea. Ma descurc asa bine la cumparatul rochiilor :))). Astept sa o cumpar pe aia de mireasa, ala e cel mai mare test peste care va trebui sa trec. Sau poate fac si eu ca prietena mea Becky si imi aleg mai multe. Inca sunt alaturi de ea, mai am o carte si o sa-mi fie foarte greu cand va trebui sa ne despartim. Dar o sa o tin aproape de mine in biblioteca si poate o sa ne mai vedem din cand in cand. E prietena mea imaginara cea mai buna. Bine si singura.....
Sunt si mai odihnita. Aseara am reusit performanta de a ma culca in sfarsit mai devreme si am dormit chiar opt ore. Am avut multa treaba zilele astea, ore peste program, culcarea peste 12 noaptea, trezitul in zori. Bine, as fi dormit eu si cu o noapte inainte mai mult daca cineva binevoitor nu m-ar fi trezit din somn. Din dragoste, bineinteles :)).
Maine in sfarsit iesim la club. Nu e un mare eveniment dar e o mica performanta pentru ca in ianuarie nu prea ne-au placut cluburile. Recuperam maine timpul pierdut.
Planurile mele de viitor? Sa ma duc sa vad un soricel simpatic foc pe care il cheama Despereaux si sa strang niste bani pentru shoppingul de la Milano. Primul imi iese sigur, al doilea ma indoiesc :))).
A la prochaine!!!!

Niciun comentariu: