luni, 16 februarie 2009

Ce sunt eu de vina, de-l calca o masina

Uit mult si repede. Dar contrar asteptarilor, pentru ca nu am amintiri de cand eram mica, tin minte cantecelele pentru copii pe care le-am invatat acum foooooooarte mult timp. Si sunt capabila sa invat si unele noi. Sunt fan Cutiuta muzicala. Bibicutul meu o sa fie cel mai fericit, bine exceptand vocea mea de privighetoare :)) (o sa mai iau niste cursuri de la mami).
Hitul preferat in prezent mai jos:

Un motan cat un pisoi

Un motan cat un pisoi
Pan, pan, taran tan tan
Sta pe-o lada de gunoi
Pan, pan, taran tan tan
Si tot cauta in el
Pan, pan, taran tan tan
Sa gaseasca-un soricel

A plecat motanul
A plecat golanul
Ce sunt eu de vina
De-l calca o masina

A trecut de-atunci un an
Pan, pan, taran tan tan
S-a-nsurat bietul motan
Pan, pan, taran tan tan
De atunci cauta-n gunoi
Pan, pan, taran tan tan
Hrana pentru opt pisoi

S-a-nsurat motanul
S-a-nsurat golanul
Ce sunt eu de vina
De-l calca o masina

Un motan cat un pisoi
Pan, pan, taran tan tan
Sta pe-o lada de gunoi
Pan, pan, taran tan tan
Si tot cauta in el
Pan, pan, taran tan tan
Sa gaseacasa-un soricel

A plecat motanul
A plecat golanul
Ce sunt eu de vina
De-l calca o masina

A trecut de-atunci un an
Pan, pan, taran tan tan
S-a-nsurat bietul motan
Pan, pan, taran tan tan
De-atunci cauta-n gunoi
Pan, pan, taran tan tan
Hrana pentru opt pisoi

S-a-nsurat motanul
S-a-nsurat golanul
Ce sunt eu de vina
De-l calca o masina.....

http://www.youtube.com/watch?v=50CJrGtA43o&feature=related

Distractie placuta, copii!

Niciun comentariu: