miercuri, 25 iunie 2008

LA MULTI ANI FINAAAAAA!

Duminica a fost ziua finei mele, mare petrecere mare. De fapt am avut un week-end foarte plin. Vineri seara la terasa ca e atat de cald de nu iti vine sa te duci acasa, sambata pe zi la shopping in cautarea unei tinute pentru seara care se anunta deosebita si pentru cumpararea unui cadou pentru fina, sambata seara in club pana in zori iar duminica la plaja....Foarte ocupate am fost. Un program 0bositor dar foarte placut.
Tinuta nu a gasit decat fina dar eu m-am adaptat din mers. Oricum seara a fost super, mie mi-a placut clubul la nebunie, nu a mai fost o experienta neplacuta ca data trecuta. Totul a fost dragut, design, muzica, servire, lume, totul de calitate dupa parerea mea si cred ca si a altora. M-am intalnit cu vechi cunostinte, ne-am facut altele noi, am dansat, ne-am distrat, ne-am pozat....Pe ecranele destul de mari din club a aparut La multi ani pentru fina mea, totul a fost super ce sa mai, atat de super incat era lumina cand am ajuns acasa.
Eu i-am urat finei mele tot ce e mai bun pe lumea asta si ii mai urez din nou si pe blogul nostru si tot din nou ii spun si la muti ani finaaaaa!
PS poate de ziua mea sa mai scrie si fina pe blog sa-mi ureze si ea mie... ce rea sunt, ca si asa am tot auzit asta foarte des in ultimul timp.
Nasa

Niciun comentariu: