sâmbătă, 7 iunie 2008

Sex and the city

Uff, ce bine ca merge netul, ratam acest moment de inspiratie maxima. De la Carrie Bradshaw mi se trage. Ar fi trebuit sa incep altfel. Sunt acasa, e ora 1 jumate noaptea si in loc sa dorm uite ce fac, scriu pe blog. Am petrecut o seara draguta si vreau sa imi amintesc de ea si citind pe blog. Nu de alta dar pe cat de draguta a fost seara asta, pe atat de repede am inceput eu sa uit.
Dupa o mica sesiune de shopping si o cina la mall (ce-ti mai place luxul fetita!), aaa si dupa o zi de munca (luxul cu asta il intretinem) nu puteam incheia seara decat cu un film care mie mi-a placut, un film lung dar simpatic Totul despre sex. Dupa ce am strans o gasca de 7 fete si un baiat ratacit :)), dupa ce incercarea noastra de a rezerva bilete a esuat, iata-ne in fata ghiseului de bilete cu cateva ore inainte luptandu-ne sa mai prindem si noi un loc. Cu toate ca filmul rula in 3 sali de abia am gasit bilete, am vrut sa mergem la premiera insa ca si noi au mai vrut atatia oameni cat sa umple 3 sali nu foarte mici de altfel. Ne-am instalat confortabil, chiar daca pe randul 6, cu un suc mai mic de data asta (nu ti-a mai fost asa sete de data asta fina dar nici nu am mai avut parte de scaunele gemene) si ne-am distrat noi cele 7 fete si mai putin baiatul ratacit. Sala a fost plina de fete dar au venit si destui baieti, probabil obligati de prietenele lor, cum zicea Simona care pareau ca se distreaza la fel ca si noi.
Film cu un mesaj sau nu (pentru mine a avut unul), a insemnat ceva si nu numai pentru noi, ne-a facut sa ne intalnim pentru a-l vedea. Nu e niciuna dintre noi Carrie, Miranda, Samantha sau Charlotte dar ca si ele ne-am simtit bine intre prietene. Si ca noi au fost multe grupuri de fete.
Gata si cu asta am terminat, cu gandul la rochiile, sandalele si pantofii pe care i-am vazut in seara asta, aaa si la dressingul imens.....
Noapte buna fina! Cred ca dormi deja si eu nici nu m-am demachiat.
Nasa

Niciun comentariu: