luni, 7 iulie 2008

Multi ani Simona!

χαρούμενα γενέθλια! Fata, mor de ras, poate te-am injurat. E posibil oricum, dar sa stii ca nu e vina mea, Google translate e de vina. Si acum sa iti zic si ca la noi La multi ani Simona. Credeai ca te ignor, ca nu iti scriu si ceva pe blog. Poate cu ocazia asta o sa il citesti si tu. Iti dorim numai de bine, si eu si fina.
Oricum multumim pentru masa si dans, ne-am simtit foarte bine. As dori sa-ti aduc aminte ca am niste poze compromitatoare din seara cu pricina. Ce-ti mai place distractia fetito! Si sa-ti comunic ca s-a distrat toata lumea din cauza coifului pe care l-ai uitat in masina. Sper sa-ti fi placut cadoul nostru mai mult decat al altora :) (glumesc oricum). Noua ne-a placut si l-am ales si cu drag.
Nu prea am mult timp ca sunt la birou dar ti-am zis esentialul. Te pup si ne vedem diseara domnisoara doctor. La multi ani si de la domnisorul inginer :).

Niciun comentariu: