joi, 12 iunie 2008

Nasa e microbista, fina nu

Nu am mai vazut-o pe fina de o saptamana. Am fost foarte ocupate saptamana asta. Eu am avut zile mai naspa, ea trebuie sa se odihneasca pentru ca trebuie sa se concentreze sa faca o impresie buna. Nu ca nu ar face dar e la inceput de drum si trebuie sa arate ce poate. Sa le arati tu lor fina.
Nu are nicio legatura titlul cu inceputul...deocamdata... ca daca era si fina microbista, de fapt daca ii placea si ei putin fotbalul am fi avut ocazia sa ne vedem si luni. Nu de alta dar a inceput Campionatul european de fotbal si participa si Romania. Iar nasa ca o adevarata suporterita s-a intalnit cu baietii sa vada meciul Romaniei cu Franta. Am ratat inceputul care cred ca a fost cel mai distractiv dar l-am revazut pe net, mi s-a parut extraordinar felul in care au cantat jucatorii imnul. Si dupa o zi in care m-am abtinut de la comentarii fata de francezii mei dragi am avut macar satisfactia de a nu manca bataie. Meciul a fost un pic plictisitor dar eu tot am avut putine emotii. Nu am scris aici pentru a-mi etala cunostinele mele fotbalistice :), am scris ca sa subliniez faptul ca nu am mai vazut-o pe fina de o saptamana. Si asta nu se intampla prea des. Iar fina ce facea ea in acest timp? Se lupta cu baltile si noroaiele in cautare de genti.
Dar lasa fina ca ne vedem noi maine... tot la meci, de data asta jucam cu Italia. Asa ca hai Romania! Maine seara ne pictam pe fata fina :).
Nasa

Niciun comentariu: