duminică, 15 iunie 2008

Nu-ti mai place luxul fetita!

Inainte de a scrie ce vreau de fapt sa scriu, ca vad ca a inceput sa-mi placa maxim acest blog trebuie sa mentionez ca a fost si fina microbista vineri seara. Dar cu toata sustinerea noastra tricolorii nu au reusit sa faca decat egal. Si puteau mai mult si chiar o meritau pentru ca nu mai ne-am plictisit deloc la acest meci. Dar pana si unghiile mele colorate sugestiv rosu, galben si albastru nu au reusit sa le aduca putin noroc, atat de putin incat mingea sa treaca de mana sau piciorul lui Buffon (Pepe ce esti).
Asaaaa.. si acum sa revenim la subiect. Nu puteam sa las sa treaca asa oarecum seara trecuta peste mine. Chiar merita un mesaj pe blog. Nu stiu altii cum sunt dar eu chiar nu pot sa ma adaptez unor locuri, de fapt e gresit spus nu pot, corect este nu vreau. Aseara m-am riscat, un risc mare ce-i drept, sa incerc un club bucurestean unde presimteam ca nu o sa ma integrez. Speram putin dar a fost in zadar. In afara de muzica despre care nu pot comenta mai nimic pentru ca este draguta, insa nu de club dupa parerea mea, in rest totul a fost un dezastru. Tineri baieti imbracati in pantaloni scurti si tinere fete in slapi si bluze cu care nu as sta nici prin casa (aoleu ce rautacioasa am fost) si care beau bere direct din sticla (prea mult pentru mine), oameni care-si aratau atractia reciproca si pe care nu aveai cum sa nu-i vezi....cam asta era atmosfera. Si pe langa toate acestea era un fum de nu puteai respira si plangeai fara sa vrei (eu as fi plans si din alte motive). Am stat, de fapt am rezistat doua ore, nici eu nu stiu cum, fara a ma ridica decat de doua ori pentru ca si daca stateai la masa nu te servea nimeni, cate pretentii nu? Trebuia sa te duci frumos si sa comanzi la bar ca doar ce e luxul asta sa fi servit la masa... ce-ti mai place luxul fetita!!!!! Norocul meu ca m-am putut abtine pana acasa si nu am incercat si toaleta care cica era in bezna (ca e scump curentul electric sau becurile, cine stie) si atmosfera era noroioasa, ca sa fie in ton...
Pe langa toate acestea, oamenii care erau acolo se distrau si de aceea trebuie sa subliniez ca nu sunt ei cei anormali, fiecare are dreptul sa aleaga locul unde se distreaza si maniera de a o face. Daca lor le place, e ok, nu trebuie sa-mi placa si mie. In concluzie un lucru e clar, eu nu o sa mai fac niciodata o astfel de alegere.

Niciun comentariu: