vineri, 5 decembrie 2008

Un Mos Nicolae la 15 grade

Nu e o gluma, e cald afara, vin sarbatorile de primavara, nu de iarna. Eu ma bucur pentru ca nu imi place frigul. Poate petrecem Craciunul la plaja cine stie, in Romania ca pe o insula exotica nu plec sigur.
Am fost suparata zilele astea si stresata, ieri mai mult decat in alta zi. E greu sa ai multi prieteni si sa ii multumesti pe toti. Si exact persoanele la care eu tin si care chiar voiam sa fie multumite au fost suparate ca si mine. Sper sa ajungem la un punct comun cat mai curand si toata lumea sa fie fericita. Revelionul este marul discordiei si a devenit subiectul principal in grupul nostru de prieteni. Floarea mea rosie asteapta totusi sa fie pusa in par :). Si cum am refuzat invitatia la Viena, care acum nu mai este valabila :)), trebuie sa ma multumesc si cu un restaurant in Bucuresti.
Pentru ca am fost cuminte mi-a adus deja mosul un mic cadou, saracul daca i-as etala toate incaltarile la usa cred ca ar da faliment cu mine.
Ma pregatesc pentru cadourile de Craciun, nu pentru cele pe care o sa le primesc ci pentru cele pe care o sa le ofer. Inca nu am ales cadourile pentru toata lumea dar lucrez la asta pentru ca am o lista lunga. Si intre timp astept acest week-end in care se anunta o petrecere si sper eu si niste somn.

Niciun comentariu: