marți, 2 decembrie 2008

Am uitat de titlu

Mi-au trecut tot felul de ganduri prin capusorul meu simpatic pe care am vrut sa le scriu aici pentru a nu se pierde dar nu am facut-o la timpul potrivit. Nu am apucat ieri decat sa ii spun la multi ani Florianei, lucrul asta am tinut neaparat sa il fac. Nu am apucat nici sa ma uit la Dansez pentru tine, acum chiar ca s-a intors lumea cu susul in jos (a mea cel putin) si mai era si ultima emisiune. Nu am vazut toata emisiunea, acum sa nu exageram. Castigatorii i-am aflat si cum in aceasta editie nu am avut vreo pereche preferata, rezultatul a fost multumitor. Motivul a fost important: am fost sa-mi vopsesc radacina :))), un lucru fffff important pentru o blonda care se vopseste in fiecare luna, deci de 12 ori pe an. Si sa ma tund.... a devenit si asta un obicei, mi-e dor putin de cositele mele blonde, lungi si platinate pe care le admira toata lumea dar nici cu asimetriile de azi nu mi-e rusine. Sunt prea simpatica si ma imbrac prea frumos pentru a avea o tunsoare banala, spune Eliza, domnisoara stilist.
Revelionul nu stiu inca unde il fac, inca mai sunt polemici de grup pe aceasta tema. Oricum bucataria nu e pe lista mea in acest sfarsit de an, plus ca deja ma gandesc la tinute si am gasit si o potentiala floare de pus in cap.
Ieri a fost ziua Romaniei, nu am fost prea patrioata si nici un bun cetatean pentru ca nu am fost la vot. Nu-mi place deloc politica. Si cand ma gandesc ca am terminat o facultate de stiinte politice, off ce-o fi fost in capul meu.
Am primit azi un imbold de la Betty care m-a anuntat ca si-a facut blog si am zis ca daca tot am putin timp liber...bine nu era asa sigur caci se anuntase o conferinta cu francezii mei scumpi, dar cred ca 2, ora lor va deveni 2 ora noastra. Mai bine....
Gandurile profunde pe care am vrut sa le impartasesc aici le las pe altadata. E inceputul saptamanii si prima zi de munca, da stiu ca e marti dar ieri nu ne-a placut munca ci petrecerea. E foarte greu, ma simt ca si cand ar fi luni..Sper sa revin curand.

Niciun comentariu: