sâmbătă, 13 decembrie 2008

Si afara ploua, ploua

Am chef de propozitii scurte, semnificative si cuprinzatoare. Dar sunt sigura ca o sa ma pierd in fraze lungi, mi se intampla mai ales cand scriu. De obicei cand vorbesc, spun lucruri direct, scurt si la obiect. De multe ori sunt rautacioasa stiu, dar sunt intotdeauna sincera si mie imi place asa cum sunt. Intotdeauna nu mi-au placut oamenii ascunsi, mi se par mult mai periculosi iar ipocrizia o urasc cel mai mult.

E tarziu si nu mi-e somn. Afara e frig si ploua, ploua si nu-mi place dar nu am ce sa fac. Ieri am petrecut o zi frumoasa in compania colegilor mei de munca cu care imi petrec in general 8 daca nu mai multe ore pe zi. E o traditie in firma noastra sa se organizeze o calatorie de sfarsit de an, asa ii zicem noi chiar daca se intampla sa calatorim prin Bucuresti sau pana la Paris. Si cum de multe ori o calatorie dintr-un capat in altul al Bucurestiului poate dura mai mult decat un drum Bucuresti-Paris, cred ca e ok sa o numim asa. Si cum la sfarsitul anului firma inainteaza in varsta, anul asta a facut 3 ani de activitate (eu mai am o luna pana la sarbatorirea aceluiasi numar de an ca angajat al acestei firme, am crescut si am evoluat odata cu ea), avem un motiv in plus de sarbatoare si petrecere.

Dupa ce anul trecut am petrecut cateva zile la Paris, anul acesta am inceput peripetiile cu o ora jumatate de impuscaturi cu laser la Laser Megazone unde ne-am simtit foarte bine si unde toata lumea s-a distrat mult peste asteptari. Ne-am impartit in doua echipe, echipa fetelor si cea a baietilor si de aceea pentru unii placerea a fost dubla. Oricum e o modalitate minunata si distractiva de a face miscare, dar si de a elibera stresul sau supararea. A fost super, super ce sa mai.

Petrecerea a continuat cu relaxare si mancare la restaurant. Era neaparata nevoie de putina odihna si putina alimentare cu energie pentru ca ne astepta o alta distractie pana in zori. Am mancat, am baut unii alcool, unii nu :), am prins puteri ai am continuat petrecerea pana in zori intr-un club bucurestean. Am fost uimita sa descopar calitati de dansatori la multi dintre colegii mei :)) si sa imi dau seama ca pana la urma ne putem simti bine si pe lambada sau pe I will survive.

Tinuta mea a fost unica si originala, cu un mesaj scurt si la obiect pentru publicul telespectator :).

Ca doar sunt unica si origiala cum spune prietena mea Betty.

Niciun comentariu: