joi, 23 octombrie 2008

Si micile cadouri aduc fericirea

Se vede ca am revenit la birou, nu mai am timp de nimic. De aceea am si ignorat blogul, ce sa fac, e impotriva vointei mele. Bine cred ca, in general, toata lumea e in criza de timp. Ii ziceam finei mele zilele trecute pe messenger, ca in rest de abia ne vedem (am vazut-o aseara dupa ceva timp ca ne-am intalnit la un frappé), ca daca as mai fi avut si un nas chiar ca nu stiu ce m-as fi facut. Dar pentru toate exista o solutie :). Asa ca, macar sa apara nasul ca vedem noi cum ne organizam.
Voiam sa spun ca am primit un cadou mic dar fffff dragut, inca sunt incantata: mi-a adus sefa mea de la Paris un mouse simpatic rau, luminat si cu floricele. Am fost bine dispusa toata ziua. Si acum cand ma uit la el mi se intipareste automat un zambet pe fata. Imi place sa primesc cadouri. Si sa ofer. Se apropie ziua mea, sa vezi atunci cadouri :))). Nici nu vreau sa ma gandesc in ce dificultate o sa fie cei care o sa mi le ofere.
Aaaaaa, ce uitam, un lucru foarte important. Am mai primit un cadou si si despre asta am zis tuturor: un cadou de la prietenul meu Buli. M-am amuzat atat de tare, incat mi-am dat seama ca un lucru foarte important este starea pe care ti-o da un cadou. Acest cadou a fost insa unul special: cel mai urat caine de plus pe care l-am vazut eu, nu cred ca exista un caine mai urat in univers. Ce ma distrez!!!!!!! Bine, am mai primit o cana inscriptionata pentru cea mai buna nasa care a mai salvat putin situatia :). Maxim ma distrez.

Niciun comentariu: