miercuri, 8 octombrie 2008

Placeri d-ale vietii sau d-ale carnavalului

Imi plac vara, soarele, marea si plaja.
Imi place sa calatoresc si sa descopar lucruri noi.
Imi place zmeura.
Imi place franceza. Iubesc spaniola si ador portugheza (ce limba sexoasa, à mon avis).
Imi place telefonul meu mov.
Imi plac cizmele mele lacuite.
Imi plac unghiile scurte si colorate.
Imi place ciocolata.
Imi place blogul acesta.
Imi place Google si tot ce tine de marketing online, seo si sem.
Imi place distractia.
Imi plac prietenii mei.
Imi place sa fiu mereu altfel.
Imi place sa port alte haine in fiecare zi.
Imi place fotbalul.
Imi place Steaua.
Imi plac filmele.
Imi place culoarea parului meu.
Imi place Al Pacino in Parfum de femeie.
Imi place personajul interpretat de Angelina Jolie in Pacat Originar.
Ador comediile romantice.
Imi place Julia Roberts.
Imi plac picioarele mele.
Imi plac baietii. :)
Imi plac blugii.
Imi place noua mea geaca de piele.
Imi plac pisicile.
Imi place sa mananc.
Imi place sa fiu slaba.
Imi plac fustele scurte.
Imi plac terasele.
Imi place muzica.
Imi place Mircea Badea.
To be continued...........

Niciun comentariu: