duminică, 5 octombrie 2008

La multi ani Buliiiiiii Struliiiii!

Ce credeai ca scapi? Scriu cu durere de cap, obosita terminata dupa o noapte de distractie in club. Dar cu placere :). Ce sa facem daca ne place distractia.
Iti urez Buli adica Iulian sau Iuli, fac si versuri daca ma concentrez putin (de la oboseala mi se trage) ce imi doresc si mie, numai si numai bine adica. Sunt foarte fericita ca suntem buni prieteni si ca ne intelegem foarte bine. Poate tu nu esti dar eu sunt, e clar? :)
Ca tot ziceai tu ca o sa facem petrecere ca sa am eu ce sa scriu pe blog, uite ca am facut. Chiar daca formatia nu a fost completa pentru ca fina s-a indragostit si a plecat la munte cu iubi, distractia a fost maxima. Nu te iertam fina sa stii ca nu ai participat. Am fost la un club frumos si ne bucuram foarte tare ca s-a redeschis. Am dansat, ne-am pozat, ne-am admirat unii pe altii cat de frumos suntem imbracati si asta am facut pana la 5 dimineata. Nici nu stiu cum a trecut timpul, asta pentru ca ne-am simtit foarte bine, atat de bine ca aproape am fost ultimii din club.
Nu spun cati ani ai facut, stai linistit dar iti spun ca e cazul sa te insori Buli ca uite a mai trecut un an :). Glumesc, ce sa fac pentru ca in curand trece unul si la mine si sunt in aceeasi situatie. Suntem celibatari :))), ce ma distrez!!!!!!!!! Ia sa-ti urez eu pe blog succes la fete ca cine stie.......
Succes la fete Buli! Si nu la orice fete, de fapt am incredere in gusturile tale ca stiu ca nu iti plac naspetele.
Gata, nu mai scriu ca ma doare capul mai ales ca ma uit in jos la tastatura ca nu sunt experta si trebuie sa ma uit la taste cand scriu.
La multi ani inca o data si multi multi pupici.
Nasa bien sûr.

Niciun comentariu: