luni, 6 octombrie 2008

Putina liniste, putina munca, mult somn si relaxare

Sunt in concediu in sfarsit. Inca sunt in Bucuresti dar ma pregatesc sa plec acasa la ai mei parinti pentru o meritata saptamana de odihna in care vreau sa ma relaxex, sa fac numai ceea ce imi place. De aceea mi-am propus, nu stiu daca o sa reusesc, ca in fiecare zi sa scriu ceva pe blog si vorbesc despre ce imi place mie. Prima zi era deja sa o ratez pentru ca am muncit putin, m-am trezit la 10, am alergat dupa niste reviste, am platit niste facturi, m-am gandit la un cadou original pentru iubitul prietenei mele, off cate am mai facut....Si inca mai am, trebuie sa sterg praful:))))) si sa imi fac un mic bagajel care sper sa nu se transforme in unul mare cu toate ca e posibil la teancul de reviste necitite pe care vreau sa il iau.
Asa ca azi voi vorbi despre Mihaela Radulescu, nu despre ea ca vedeta ci despre ea asa cum imi place mie. Trebuie sa recunosc ca atunci cand am citit din intamplare un articol de al ei din revista Elle am fost foarte impresionata, placut impresionata. Articolul era o poveste inventata sau inspirata din viata ei sau a alteia, nu stiu, dar mi-a placut. L-am citit si pe al doilea si pe al treilea iar prin cartea Despre lucrurile simple m-a cucerit complet. Am citit-o pe nerasuflate si am recomandat-o si altora. Nu am un motto dupa care sa ma ghidez in viata dar mi-a ramas din cartea aceasta ceva in cap (bine, pe langa altele) : In the end, everything will be ok. If it's not, then it's not the end. It's just a new beginning....
Vreau sa transcriu si un mic capitol din cartea ei dar o voi face maine pentru ca acum este destul de tarziu.
Nu o sa ma mai semnez de acum incolo fina.

Niciun comentariu: