vineri, 5 septembrie 2008

Niciun titlu

Sunt mai bine astazi si pentru asta trebuie sa ii multumesc prietenei mele Roxana ca m-a inveselit de dimineata. De asta scriu si pe blog ca ma simt chiar bine azi. Mereu am zis ca experienta mea de viata, nu foarte mare ca doar sunt tanara (mai sunt doua luni si mai imbatranesc putin), se datoreaza intr-a anumita masura prietenelor mele, foste si acuale (unele din foste sunt si actuale si sper sa fie si viitoare:)). De data asta m-am convins, ca nu pot spune ca am invatat ca nu trebuie sa faci sacrificii imense si sa te schimbi la 180 de grade doar pentru a-l multumi pe cel de langa tine. Nu sunt absurda sa spun ca sunt adepta vorbelor cine ma place ma place asa cum sunt dar nici nu sunt dispusa sa renunt la ce imi place sa fac. Sunt dispusa sa ma adaptez unor situatii si sa fac mici sacrificii dar nu sa ma schimb cu totul. Nu cred ca as putea oricum si nici nu imi doresc asta, nici pentru mine dar nici pentru prietenele mele. De aceea imi doresc ca Roxana sa fie puternica si sa poata sa ia decizia cea mai buna pentru ea. E prietena mea, am trecut prin multe, multe impreuna si vreau tot binele din lume pentru ea.
Cum spuneam si in mesajul trecut am avut niste zile, care s-au transformat in doua saptamani deja, nu foarte bune. Nu imi mai place nimic, asta e trecem si peste. Week-endul trecut oricum am facut exact ce spuneam ca o sa fac, am profitat de teancul de reviste care a devenit amenintator de mare. Dar week-endul asta se anunta petrecere, mare petrecere nu asa. Sper cu ocazia asta sa ies cu totul din starea de care vorbeam, nu de alta dar daca nu ma distrez sambata ma va omori proaspat intoarsa din Canada, Beatrice. Ea da petrecerea ca saptamana viitoare e ziua ei. La multi ani ii uram la momentul potrivit. Dar de pupat o pupam inainte pe prietena noastra Betty, si eu si fina :).
Nasa

Niciun comentariu: