vineri, 12 septembrie 2008

La multi ani Beatrice!!!!!!!

Betty a fost cea mai sarbatorita. Am zis eu ca ii uram la multi ani la momentul potrivit numai ca la acel moment am fost ffff ocupata si nu am avut timp sa-i urez pe blog. Ca in rest......I-am urat sambata cand am sarbatorit-o pana in zori si ce am mai sarbatorit-o toti, de la primul pana la ultimul si altii pe langa noi. I-am urat la telefon pe 10 septembrie cand de fapt a fost ziua ei, i-am urat si mai pe seara la terasa cand ne-am vazut sa o sarbatorim iar si iar si iar. Nu de alta dar o merita :). Si ii urez si acum pe blog. Si trebuie sa ii multumesc pentru trandafirul alb pe care mi l-a dat si eu l-am luat chiar daca ea era sarbatorita dar asta e, am o slabiciune si nu pentru flori in general ci doar pentru trandafirii albi. Toata lumea stie, toata lumea care ma iubeste :). Iar cine ma va iubi cu adevarat imi va oferi multi, multi, multi, multi (as mai pune dar ma opresc).
Din seara distractiei nu ofer prea multe amanunte, nici nu imi aduc aminte unele dintre ele, esentialul e ca ne-am distrat si pot sa si generalizez. Concluziile serii sunt ca m-am distrat cu Roxana cum o faceam pe vremuri, bine ai revenit alaturi de mine prietena mea, ca Beatrice a fost la inaltime si la propriu si la figurat, ca fina a fost distractiva la maxim ca de obicei si ca eu am devenit a cuiva pentru totdeauna ( e doar o gluma bineinteles).
Inchei tot sarbatorind-o pe Beatrice: LA MULTI ANI BETTY!
Nasa

Niciun comentariu: