joi, 28 august 2008

Très heureuse

Iuhuuuu iuhuuuuhuuu :). Steaua s-a calificat in grupele Champions League. Si ce emotii am avut aseara la meci. Dar au reusit sa ii bata pe cei de la Galatasaray si ce bine imi pare. Si cum nu am un jucator favorit (in afara de Cristiano Ronaldo dar care e departe departe) i-as pupa pe toti de la primul pana la ultimul ca toti sunt simpatici. Bine asta nu are cum sa se intample ca nu ii vad decat la televizor, poate poate o sa imi fac curaj intr-o zi si o sa merg si pe stadion. Insa dupa aglomeratia pe care am vazut-o aseara nu prea cred ca o sa fie curand. In seara asta sunt tragerile la sorti pentru grupe, le tin pumnii.
In rest nimic interesant, sunt obosita, epuizata psihic mai mult decat fizic. As vrea sa plec undeva singura sa nu mai stiu nimic, sa uit de toti si de toate. Visez la un week-end de relaxare ca o saptamana ar fi prea mult totusi, un week-end de liniste cu o carte si niste reviste, imediat ma gandesc si unde as vrea sa fie....Nu pe o insula exotica, mai degraba la mamaia la tara sau undeva la noi la munte :). Deocamdata visez pentru ca nici macar week-end nu e. Mai am de muncit cateva zile. Spor si tie fina ca si tu esti vai de capul tau :).
Nasa

Niciun comentariu: