vineri, 15 august 2008

Fina si nasa pe Facebook :))))))

Ha ha ha ha ha ha.....Titlul nu e o gluma. Sincer nu credeam ca o sa revin atat de curand si cu toate ca sunt la birou si am o groaza de treaba nu m-am putut abtine. Zilele trecute glumeam cu fina si ii spuneam ca maine poimaine o sa ne vedem pozele pe facebook, poate si cu un comentariu de genul "ma copine de Roumanie". S-or crede si francezii astia niste Joey (cred ca doar fina o sa inteleaga gluma asta). Ei bine, gluma nu mai e atat de buna (gluma cu facebook-ul nu cu Joey) pe cat mi se parea la inceput pentru ca nu mai e o gluma. Francezii nostri sunt fani facebook, nu stiu daca si ai altor retele sociale. Si eu nu. Daca acestea ar fi fost create doar pentru a comunica sau pentru a impartasi amintiri, poze, momente dragi cu prietenii, nu as avea nimic impotriva. Dar pentru ca sunt folosite si in alte scopuri mie nu imi plac si am preferat mereu sa nu ma implic. Fara profile, cine vrea sa stie ceva despre mine sa ma intrebe direct. :)
Insa, unul din amicii francezi s-a gandit sa puna si pozele cu noi. Ne-a linistit ca nu aparem in costume de baie, offff ce nenorocire, exact pe alea in care aratam cel mai bine nu le-a pus. Glumesc, desigur. Si problema e ca nu le-am vazut nici noi, nu pe toate. Si ca nu putem sa le vedem decat daca avem profil. Asa ca, m-am sacrificat si am creat unul comun pentru mine si fina, cine stie poate ne razgandim. Am ales si un nume semnificativ Mimi :))). Insa nici acum nu am ajuns la ele pentru ca trebuie sa fim prietene cu francezii si trebuie sa stie si facebook-ul asta. Asa ca pana se decide amicul nostru daca vrea sa fim prieteni sau nu, nu putem afla cum ne prezentam pe facebook. Poate rosii la fata dupa prima zi de plaja:)))).
Revin cu amanunte.....
Nasa

Niciun comentariu: