luni, 17 noiembrie 2008

Treaba, treaba si iar treaba

Ce greu e sa schimbi tastaturile. La munca folosesc un clavier azerty cum spun dragutii de francezi iar acasa am una englezeasca. Inainte foloseam una asa si la birou insa de cand tastele mele de la laptop s-au revoltat si nu au mai vrut sa stea la locurile lor am fost nevoita sa ma adaptez. Ce sa fac sunt poliglota si cand vine vorba de tastaturi. Daca scriu cu greseli sa se inteleaga care este motivul.:)
Nu ma mai vait ca nu am timp ca asta e deja un cliseu. Si cica spun mereu ca nu ma plictisesc pentru ca nu am timp. Pai asta e adevarul gol golut. In putinul timp liber pe care il am, pentru ca nu stiu cum se face mereu am cate ceva de facut si cand nu am trebuie sa apara ceva, macar sa fac ce imi place si sa mai pot sta si degeaba, asa pur si simplu sa lenevesc. Dar nu ma plang, adevarul este ca nici nu as putea sa traiesc altfel, nu imi place viata monotona.
Acum am ceva de facut dar am zis daca tot am deschis calculatorul acasa (ca il deschid destul de rar) sa scriu si ceva aici pentru ca nu am mai scris demult. Nu ca as avea ceva important de zis caci in afara de cateva iesiri la cafenele si un club parca, montat de parchet si alte activitati casnice, nu am facut nimic important. Am invatat multe lucruri noi, ce inseamna o rejansa, colturi de interior si exterior, cum se monteaza usile si altele in acelasi tipar. Deci nu pot spune ca trece viata degeaba pe langa mine.
Si cum vorbeam azi cu o fosta colega, macar niste copii sa facem si noi in viata asta ca sa perpetuam specia caci altceva sa las in urma mea nu cred ca e posibil. Bine, sunt tanara, am toata viata inainte, cine stie ce descoperire fac peste 5 ani :)).
Hai gata ca am aberat destul, ma duc sa mananc ceva. Pofta buna.

Niciun comentariu: