marți, 4 noiembrie 2008

La multi ani mie!



Uite ca s-a facut si noiembrie, am facut si 27 de ani, ieri nu azi, azi deja am 27 de ani si o zi. Ieri am avut o zi foarte frumoasa, toti cei dragi, sau ma rog aproape toti mi-au fost aproape: unii mai suferinzi, altii mai veseli, toata lumea putin obosita ca la un inceput de saptamana. Am primit cadouri foarte frumoase, asa ca pentru mine si multi multi trandafiri albi. Ii ador, ii ador, ii ador. Numai astia sa fi fost si as fi fost cea mai fericita. Am o mica florarie acasa, am adormit cu ochii la ei aseara. Le multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine si nu numai. Multumesc pentru urarile primite cu toate ca majoritatea au fost axate pe gasirea baiatului ideal, dar asta e, toata lumea vrea ce e mai bine pentru mine. Am raspuns politicoasa si poate nu am fost foarte inspirata. Asta am realizat-o destul de tarziu cand am primit raspunsul ingenios pe care as fi putut sa-l dau, bine nu verisoarei sau matusii, ca poate caut fata ideala si nu barbatul ideal. :)) Cred ca ar fi fost mai usor.


Sunt multe subiecte peste care am sarit din lipsa de timp, sunt altele care ma fac ffff fericita dar despre care nu pot scrie inca. Am trait clipe fericite in ultima saptamana si nu numai eu, ci si oameni foarte dragi mie. Mi-am gasit si nasi, bine ca ii gasisem de ceva timp, dar acum i-am declarat oficial nasi, nu le-am pupat inca mana dar la gasirea finului gata nu mai stam. Sa-i zic si lui nasu la multi ani ca maine poimaine devine si el cititor fidel :)). O sa se mai regaseasca oricum in cateva mesaje anterioare.


Si sa ii mai spun si prietenei mele Beatrice sa fie puternica asa cum o stie toata lumea ca va rasari soarele si pe strada ei.


Mai am vreun mesaj? Pe fina nu o mai cert ca nici macar de ziua nasei nu-i scrie si ea ceva pe blog pentru ca sunt fericita ca a revenit alaturi de mine. Lasa fina ca gasim noi si finul potrivit, unul care sa vrea sa o cunoasca si pe nasa :)).


Si inca un mesaj pentru Laurica bombonica, viitoarea nostra mamica, sa fie sanatoasa si ea si bebe si fericita si la fel de frumoasa ca aseara.

Ii multumesc Ralucai pentru ca a fost alaturi de mine si a renuntat la putin din timpul pe care il petrece cu bibi meu scump de care imi e foarte dor.

Cu fetele am planuit un club pentru week-endul asta, ca nu am mai iesit demult, de doua saptamani cred (la club ca in rest nu ne place sa stam in casa), Ada ne bazam pe tine :).


Si hai nasu ca daca acum te-am declarat oficial si pe blog nu mai ai scapare, nasa nu mai are demult :).


Gata, pup pe toata lumea si inca o data multumesc pentru urari si pentru cadouri si pentru superbii mei trandafiri, le pun o poza aici ca nu ma pot abtine. :)

Niciun comentariu: