marți, 25 noiembrie 2008

Cearta si mancare chinezeasca



Nu au nicio legatura una cu alta. Cearta e la ordinea zilei in ultimul timp, nu e zi in care sa nu ma cert: vineri am inceput cearta cu francezii, bine subiectul este vechi dar mereu de actualitate pentru ca nici azi nu l-am incheiat. Pe urma am continuat cu un coleg, sa nu-i spun idiot cu toate ca imi vine, cu care nu o sa ma inteleg vreodata pentru ca nu vreau si nu am cum. Si azi am terminat cu nasu, o cearta mica si nevinovata. Hai cine urmeaza ca sunt antrenata?
Tot antrenata sunt si la gatit. Aseara mi-am pus in valoare inca o data calitatile mele de bucatareasa desavarsita. Si nu am gatit asa orisice, vreun ou prajit cu cartofi sau pui la punga ci mancare chinezeaca. Aventura mea cu restaurantele si mancarurile chinezesti a inceput nu de mult timp insa pe masura ce le-am descoperit, atat de mult mi-au placut incat am ajuns sa gatesc si eu acasa. La inceput, trebuie sa marturisesc ca nici nu voiam sa aud de mancare chinezeasca si acum nu pierd niciodata ocazia de a manca. O fosta colega mi-a deschis apetitul pentru asa ceva. Iar ieri, dupa ce in week-end am vazut pe fuga si din greseala cum se prepara o mancare chinezeasca, am luat decizia importanta. Cautasem de duminica pe net o reteta caci imi incoltise ideea in minte si nici nu mai stiam cantitatile necesare (oricum n-am tinut cont de ele), aveam deja in dotare un wok, nu mai imi trebuiau decat ingredientele. Asa ca am fost la un mic shopping de orez cu bobul lung si sos de soia :).
Mancarea pe care am gatit-o adica pui cu legume si orez cu ou a aratat atat de bine pe cat de buna a fost la gust. Nu m-am putut abtine si i-am facut si cateva poze asa cum se vede si aici pe blog. Deja pot sa gatesc si musafirilor asa ceva ca ma pricep ce sa fac, sunt talentata, am cu ce :).

Niciun comentariu: