vineri, 4 aprilie 2008

Da, totul are un inceput

Nu ma pot opri din ras... foarte amuzant mi se pare...

Acum sa raspund nasei mele dragi: de ce ne-am facut blog?... ca ni s-a parut noua foarte distractiv... si ieri ne imaginam noi cum o sa fie cand o sa avem noi blogul nostru: fina si nasa... si cum o sa dam noi sfaturi cititoarelor... si de ce nu si cititorilor... si cum o sa le raspundem la toate comentariile... si niciodata nu o sa ne neglijam fanii...

Dar probabil ma gandesc prea departe... si nu cred ca o sa fie blogul asta distractiv pentru altcineva decat pentru noi, nasa, si pentru altii cativa care ne cunosc... si care o sa se distreze copios pe seama noastra...

Dar pana atunci ne binedispunem noi foarte tare pe seama blogului nostru (avem blog nasa)...

3 comentarii:

nico spunea...

salutare nasa; sa traiesti,fina! da pan' la urma care-i una, care-i cealalta? ca sa stie si fanii sa va identifice....;))

Diana spunea...

buna nico. deocamdata suntem novice nu am invatat sa ne semnam :)).
Nasa

nico spunea...

hai ma fetelor....,nu-mi vine sa cred...dc ati reusit voi sa faceti blog inseamna ca nu sunteti chiar asa novice....,sper k nu vreti sa ma pacaliti....