duminică, 27 aprilie 2008

Hristos a inviat fina!

E Pastele si cu toate ca e innorat si au inceput sa cada si cateva picaturi starea mea de spirit e buna. Sunt acasa la ai mei parinti, linistita si fara nicio grija. Adevarul e ca nu m-am mai bucurat de ceva timp de asa ceva asa ca vreau sa profit din plin. Am facut urarile de rigoare tuturor prietenilor, mai am doi sau trei si trebuie sa spun ca am inceput cu fina mea draga si scumpa.
Am avut niste saptamani mai grele mai ales ca am aflat ca fina mea ma paraseste. Acum mi-a mai trecut supararea, de fapt nu cred ca e cuvantul potivit ca nu pot spune ca am fost suparata ci trista mai mult. Nu ma paraseste definitiv ca atat ii trebuie dar oricum nu o sa mai putem petrece atat de mult timp impreuna ca pana acum. Suntem fete mari ne descurcam noi si in conditiile actuale. Orice s-ar intampla, pentru mine tot fina mea scumpa si draga ramane si o sustin in ceea ce face mai ales ca schimbarea care a intervenit acum e spre binele ei. Asa ca, pe cai fina, mult curaj si multa bafta. Sunt alaturi de tine orice ar fi. Sper ca si tu de mine mai ales acum ca ma lasi singura :). Si mai sper in continuare ca iti vei mai aduce aminte si de acest blog, ce zici?
Nasa

Niciun comentariu: