marți, 15 aprilie 2008

La multi ani Iulia!

Inainte de toate trebuie sa ii spun finei mele ca sunt suparata pe ea ca nu o intereseaza deloc soarta acestui blog. S-a distrat putin la inceput si pe urma gata, pai nu asa se face treaba fina...(fiind nasa si avand si o varsta imi permit sa o cert).
Scuza-ma Iulia :). Asta pentru ca vreau sa iti scriu doua randuri si am inceput cu altceva. Vreau sa-ti urez la multi ani si tot ce e mai bun pe lumea asta. O sa o fac si la telefon si probabil si personal cand ne vom vedea. Iulia este cea mai veche prietena a mea, prietena mea din copilarie cu care am fost colega de scoala generala si cu care am ramas la fel de prietena. Nu ne mai vedem asa des, din cand in cand o mai vad la stirile de la Protv, ne desparte si distanta, nu foarte mare ce-i drept, si lipsa de timp dar eu o iubesc la fel de mult. Pe langa faptul ca e ziua ei azi va fi si mireasa in curand (in aceasta vara) si de aceea iti urez draga mea, inainte de casa de piatra, sa-ti gasesti cea mai frumoasa rochie. Sper sa nu te supere mesajul meu de pe internet, postat nu oriunde ci chiar pe blogul nasei si al finei. Nasa sunt eu, ca sa stii. Multi, multi pupici.
Nasa

Niciun comentariu: