marți, 3 august 2010

E anuntata o luna fara excese

Cum pe blog nu mai postez in exces, de fapt nu cred ca am facut-o vreodata, am zis ca luna asta spun stop exceselor.
Promit sa nu mai cumpar nicio alta pereche de cizme de vara.
Promit sa nu mai cheltuiesc toti banii pe care i-am depus pe card.
Promit sa nu mai cumpar hainute pe datorie.
Promit sa nu ma mai pierd printre randuri la supermarket si sa umplu carucioare cu lucruri de care ma pot lipsi.
Promit sa pastrez excesul doar pentru consumul de apa, de fructe si de ciocolata :)))) (aceasta din urma nu face atat de bine dar nu ma pot lipsi chiar de toate placerile vietii :))))
Toate acestea se intampla intr-un scop nobil, plec ca o nebuna in concediu, cum spune prietena mea Simona. Mai am nici mai mult nici mai putin de 3 saptamani si jumatate pentru ca tot ca o nebuna ce sunt, plec iar in concediu in septembrie. Destinatia este Muntenegru, la mare, la soare. Sper sa ma impresioneze la fel de mult cum au facut-o pozele pe care le-am vazut. Si mai sper sa mai am timp sa relatez si ceva din aceasta vacanta pentru a putea reciti apoi si a-mi reaminti.
Pana la vacanta, spor la suportat caldura de 40 de grade de afara.

Niciun comentariu: