miercuri, 25 noiembrie 2009

Pentru Betty

Pentru ca nu stiu cat a inteles din cuvantarea mea de la nunta si pentru ca nu i-am oferit cadou un exemplar, o invit sa se delecteze aici si pe ea si pe sotul:).
A fost odata ca-n povesti...

Daca ar trebui sa descriu in cateva cuvinte pe unul din prietenii mei, nu stiu daca as putea sa o fac pentru ca am destule de spus despre fiecare. Si cum draguta noastra mireasa face parte din categoria recent amintita, pregatiti-va pentru mai mult de cateva cuvinte.
Beatrice Nidelcu, actuala Stefan, alintata de mine Beatrice Rancea si Betty de persoanele apropiate este citez, insa fara a spune cui apartine citatul, o fata foarte de treaba dar cu gura cam mare. Lucru adevarat de altfel pentru ca este alaturi de prietenii ei mereu si de cei care au nevoie, gata oricand sa se sacrifice pentru binele lor. Daca ajungi sa o cunosti cu adevarat poti sa descoperi o frumusete interioara deosebita, o fire romantica si sensibila care iubeste natura si muntele in special. E adevarat si ca daca incepe sa vorbeasca, pai sa te tii frate, are o parere despre orice si tine ca aceasta parere sa fie luata in considerare. Daca m-ati intreba ce ii place mai mult, sa vorbeasca sau sa mearga la cumparaturi, sincer, nu as sti ce raspuns sa aleg, dar stiu sigur ca pastratul cardurilor inghetate in frigider nu e o idee asa proasta in ceea ce o priveste.
Uneori are o atitudine critica si combativa, de aceea suntem intr-o concurenta acerba care din noi doua sa aiba dreptate (asta era o gluma). Chiar daca este o fire glumeata si cu mult umor, nu prea se distreaza cand se fac glume pe seama ei.
Este inteligenta si ambitioasa si chiar daca se arunca de multe ori cu capul inainte fara o analiza prealabila, mai devreme sau mai tarziu obtine ceea ce si-a propus.
Daca ai trecut prin multe in viata si ai impresia ca nu mai sunt multe lucruri pe lume care ar putea sa te surprinda, atunci inseamna ca nu ai cunoscut-o inca pe Betty. Sa fie curaj ? Sa fie imprudenta ? Eu spun ca este putin din amandoua, iar combinatia aceasta a dus la multe situatii complicate dar si la multe realizari.
Este plina de entuziasm si energica si chiar daca a mai trecut si prin momente dificile si a fost si cu moralul la pamant, a gasit intotdeauna resursele necesare sa mearga mai departe.
Mi-au trecut multe amintiri prin cap cand am scris aceste cuvinte, dar nu am vrut sa fiu nostalgica, doar nu pleci nicaieri si sunt sigura ca nici nu scapam de tine asa usor. Pot spune ca am petrecut multe momente frumoase impreuna, n-am sa uit niciodata cand la 3 dimineata, mergeam in pijamale pe bdul Kogalniceanu sa cumparam ciocolata si seminte pentru ca stii ce a spus despre noi odata un baiat deosebit, ca toata ziua nu facem decat sa citim carti de dragoste, sa spargem seminte si sa ne uitam la telenovele. De asemenea, vreau sa-ti multumesc draga mea ca ai stat treaza pentru mine pana la 7 dimineata pe un covor intr-o sufragerie si intr-o companie nu tocmai placuta.
Nu ai vrut un discurs siropos si sincer nici nu cred ca as fi fost capabila sa il scriu, dar pentru ca totusi am scris unul vreau sa va urez in numele tuturor sanatate si numai bucurii, sa va bucurati de copilul sau copiii pe care o sa ii aveti si sa nu uitati ca trebuie sa tineti un ochi inchis daca vreti sa fiti fericiti.

Un comentariu:

Princess spunea...

Asta a fost cel mai frumos discurs despre mine pe care l-a scris cineva. Multumesc Dy, si abia astept sa imi trimita Lucian filmarea sa ne vedem la vizionare. Sa vezi cate emotii aveai...Doaaaamneee, nu mi-am inchipuit, draguta cu fundita si sandalute rosii :*