duminică, 22 noiembrie 2009

Nu sunt

In seara asta am avut o revelatie : nu sunt perfecta. Glumesc, bineinteles si nu glumesc in ceea ce-mi priveste perfectiunea ci in ceea ce priveste revelatia pentru ca la naiba, chiar asa e, nu sunt perfecta.
Nu e de rau, e de bine.
Am un moment de inspiratie maxima la 2 noaptea asa ca am deschis laptopul si m-am pus pe scris. Norocul meu ca este sambata.
In seara asta m-am oferit drept exemplu pentru semnificatia cuvantului bucaciune. Prietenii mei s-au distrat, ceilalti au ramasi muti in fata modestiei mele.
Tot in seara asta am fost la o piesa de teatru la National, Toti fiii mei de Arthur Miller, o piesa frumoasa, jucata foarte bine dar in contrast total cu scaunele deloc confortabile din sala. Ne intrebam daca o fi chiar atat de scumpa renovarea salilor, dar banuiesc ca este.
Tot in seara asta am fost la targul de carte de la Dalles si am cumparat nu mai putin de 10 carti usurele si neserioase. Pe langa blana mea de leopard care facea nota discordanta cu peisajul, ne-am mai evidentiat si noi cum am putut. Eu si prietena mea Simona, un cuplu de fete delicate intr-o mare de oameni seriosi ne-am gandit la standul Polirom ca ar fi cazul sa stie toti prezenti ca am gasit cartea Mihaelei Radulescu, Niste raspunsuri. Fac excese cane e vorba de shopping, dar asta e o revelatie mai veche. Dar acum ma bucur de existenta unor carti colorate in biblioteca mea. Da Simona, cam greu Dostoievski asta, atarna greu in punga.
Tot in seara asta am facut o fapta buna, am donat niste bani achizitionand cartea Mihaelei care sunt sigura ca o sa imi placa foarte mult.
Tot in seara asta am realizat ca nu sunt un bun cetatean. Maine nu cred ca ma voi duce la vot pentru ca nu stiu sincer cu cine sa votez. Nu in seara asta, ci ieri seara, in timp ce unii urmareau cu sufletul la gura marea confruntare dintre candidatii la functia de presedinte al Romaniei, eu urmaream cu aceleasi trairi Dansez pentru tine. Un lucru e cert, ma distrez de un milion de ori mai bine cu Jean de la Craiova decat cu Traian Basescu si compania.
Tot in seara asta a trebuit sa fac fata de una singura glumelor prietenilor mei dragi. Si sunt sigura ca asta nu o sa se intample doar in seara asta. Nu e un repros dragii mei, stati linistiti.
Tot in seara asta am aflat ca aseara fratele meu manca turta dulce Bobita.
Tot in seara asta si chiar in acest moment, am o revelatie : ar fi cazul sa ma culc.

Niciun comentariu: