joi, 21 mai 2009

La multi ani Lili!

Pentru ca esti smechera si ai o dubla aniversare, si ieri si azi, si pentru ca ieri mi-am concentrat atentia spre alt post, iti scriu azi. Nu mult, dar nu pot sa nu-ti urez si aici la multi ani pentru ca este deja o traditie sa le fac urari pe blog prietenilor mei, mai ales la ceas aniversar.
Asa ca la multi ani, sa fii sanatoasa si fericita si sa ai parte de tot ce e mai bun in viata. Nu o sa-ti spun si eu alaturi de cine vrei tu pentru ca sunt sigura ca o sa faci tu alegerile cele mai bune. Si asa cum iti spuneam toate trec, asa cum clipele fericite se duc asa repede incat nici nu-ti dai seama, tot la fel trec si durerea si suferinta, oricat de mari ar fi ele. Tu sa tii capul sus asa cum ai facut-o si pana acum ca sunt sigura ca soarele care deja rasare pe strada ta in curand o sa ajunga in inaltul cerului. Sunt cam poetica, nu?
Hai ca ne revenim si trecem imediat la lucruri serioase. Jos colantii, sa fii o doamna in continuare in pozitia ta preferata pana si in somn si sa stii ca Las Vegasul e mai aproape decat Calarasiul. Sa lasam rolele smecherilor.
La multi ani! Ne vedem in cateva ore.
Multi, multi pupici

Un comentariu:

Princess spunea...

LA MULTI ANI! I-am zis si pe viu am si pupat-o...dar am zis sa ii zic si aici...ca doar e o doamna vedeta ce sa zicem ;)